Najčastejšie otázky

Ako funguje Stravenka?

Stravenka je karta, na ktorú zamestnávateľ dobíja elektronické stravovacie poukážky podľa nároku na príspevok na stravné. Karta nie je debetná a rovnako nie je spojená so žiadnym bankovým účtom. Môžete minúť len toľko prostriedkov, koľko máte na karte.

Ako získam kartu Stravenka?

Ak ste živnostník alebo organizácia, zavolajte nám. Pokiaľ ste zamestnanec, o kartu požiadajte svojho zamestnávateľa. Nemáme s vašim zamestnávateľom zmluvný vzťah? Kontaktujte nás prosím a my ho oslovíme.

Ako získam prístup k účtu Stravenka?

Údaje pre prihlásenie dostanete po prevzatí karty v notifikačnej správe. Správu vám odošleme na e-mailovú adresu, ktorú ste poskytli našej spoločnosti, alebo ak ste zamestnanec svojmu zamestnávateľovi/personalistovi. V prípade, že vám takáto správa nebola doručená, kontaktujte nás, prípadne svojho zamestnávateľa.

Zabudli ste prihlasovacie údaje k účtu Stravenka?

Zavolajte na naše infocentrum.

Zabudol/zabudla som PIN kód. Ako si ho môžem zmeniť?

Váš PIN kód si môžete zmeniť priamo cez „Môj účet“ zvolením 4-miestneho čísla podľa vlastného výberu.

Môžem si nastaviť limit, ktorý chcem za deň vyčerpať?

Váš denný limit, ktorý chcete vyčerpať, si môžete nastaviť prostredníctvom „Môj účet“. Zmena denného limitu nastane do 24 hodín po úspešne zrealizovanej kontaktnej platbe.

Do akej sumy môžem platiť bezkontaktne?

Z bezpečnostného dôvodu je limit pre za sebou idúce bezkontaktné platby nastavený pri vydaní karty do 10 eur. Tento limit si však môžete zmeniť cez „Môj účet“.

Môžem si na svoju kartu Stravenka vložiť peniaze sama/sám?

Finančné prostriedky na vašu kartu prevádza váš zamestnávateľ. Prevod prostriedkov môžete uskutočniť len z vašej karty Stravenka na iného držiteľa karty Stravenka cez „Môj účet“.

Je moja karta bezpečná?

Bezpečnosť vašich prostriedkov je pre nás kľúčová. Stravenkou môžete platiť bezpečne zadaním PIN kódu, ktorý chráni vašu kartu pred zneužitím, alebo bezkontaktne. Pričom limit pre bezkontaktné platby si určujete sami. Pri strate karty tak neprídete o všetky prostriedky.

Stratil som kartu. Ako mám postupovať?

Pri strate karty je nutné, aby ste ju zablokovali. Môžete tak urobiť na našej infolinke alebo cez Môj účet. Následne oznámte túto skutočnosť zamestnávateľovi , ktorý vám objedná novú kartu.

Kontakt

Nenašli ste medzi častými otázkami to, čo ste hľadali alebo máte ďalšie otázky? Neváhajte nás kontaktovať.